هزینه طلاق توافقی چقدر است؟

این روز ها ارائه هر خدماتی به صورت تخصصی و یا غیر تخصصی با اخذ هزینه ای همراه است. در رشته های حقوق نیز با توجه به حساسیت بالای پرونده های حقوقی و همچنین میزان تجربه وکیلی که قصد قبول پرونده و دفاع از حقوق را دارد، این مورد نقش بالایی را ایفا میکند.

با توجه به نمودار آمار دعاوی حقوقی، این مورد را مشخص می نماید که  انواع طلاق و به خصوص طلاق توافقی سالاته مورد طلاق توافقی از اهمیت بالایی برخوردار است و سهم بالایی را در دعاوی حقوقی به خود اختصاص میدهد.

در ادامه به مواردی که لازم است در مورد هزینه طلاق توافقی و همچنین هزینه وکالت طلاق توافقی بدانید به صورت مختصر و مفید خواهیم پرداخت تا با اطلاعاتی بیشتر و با چشمانی باز این مهم را بررسی نمایید.

همانطور که مستحضر هستید میدانیم که هزینه موارد تخصصی وکالت بسته به رتبه و پایه وکیل های حقوقی متفاوت می باشد که این مورد بسته به تجربه وکیل حقوقی و همچنین پرونده هایی که آن وکیل و یا موسسه حقوقی که در آن کار میکند با موفقیت و با رضایت کامل مشتری حل نموده است بستگی دارد.

هزینه طلاق توافقی و همچنین هزینه وکالت طلاق توافقی نیز از این قانون طبعیت می کند و بسته به موارد مد نظر زوج مراجعه کننده و همچنین آسانی و یا دشواری پرونده پس از بررسی اولیه پرونده مشخص و تخمین زده خواهد شد. همجنین باید این مورد را نیز مد نظر داشته باشید که در اکثر موارد این پرونده ها صرفا یک پرونده کوچک و جمع و جور نیستند بلکه اکثرا در صورت عدم سازش دو طرف در موارد و بند هایی از پرونده، به پرونده های مجزا و جداگانه ای نیز تقسیم خواهند شد که حل و فصل صحیح آنها به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

بهترین راه این است که جهت دریافت مشاوره و تخمین هزینه جهت هزینه طلاق توافقی و همچنین هزینه وکالت طلاق توافقی به کارشناسان وکالت حقوقی امور خانواده مؤسسه حقوقی پندار از طریق ارسال فرم درخواست مشاوره یا تماس تلفنی و به آسانی بهره مند شوید.